Hoe ga ik te werk



1. Telefonisch kennismaken


Overweeg je om met mij te gaan samenwerken? Super leuk! Ik bespreek dan graag kort in een telefonisch gesprek waar jouw behoefte ligt en wat ik voor je kan doen. Hebben we een klik? Dan plan ik graag een vervolg (persoonlijke) afspraak met je.


2. Welke werkzaamheden wil jij uitbesteden?


Naar aanleiding van ons eerste gesprek denk jij alvast verder na over welke werkzaamheden je zou willen uitbesteden aan mij. Je mailt mij een overzicht met de werkzaamheden. Op basis van deze informatie ga ik mij voorbereiden op ons tweede (persoonlijk) gesprek.


3. Tweede (persoonlijk) gesprek


Tijdens ons tweede gesprek bespreken we o.a. de volgende onderwerpen:

  1. De werkzaamheden inhoudelijk.
  2. Voor hoeveel uur wil je mij inzetten? Per week of per maand?
  3. Wil je gebruikmaken van een vast urenpakket of liever een strippenkaart?
  4. Hoe gaan we met elkaar communiceren? Bijvoorbeeld via Whatsapp?
  5. Wil je een overzicht van werkzaamheden ontvangen?
  6. Met welke programma’s/tools moet ik gaan werken?
  7. De betaling en andere kosten.
  8. De overeenkomst en evaluatie.


Na ons tweede gesprek weet je precies wat ik van je kan overnemen, hebben we de eerste acties bepaald en ga ik gelijk voor je aan de slag!


4. Overeenkomst & welkom document


Zijn we er samen uitgekomen en mag ik je helpen? Dan maak ik op basis van ons gesprek een overeenkomst en welkom document met daarin onze afspraken. Je ontvangt deze per mail van mij, inclusief mijn algemene voorwaarden. We ondertekenen beide de overeenkomst.


5. Aan de slag!


Ik heb er zin in en ga met veel energie voor je aan de slag! Heb ik nog vragen? Dan leg ik die gelijk bij je neer om zo geen vertraging in het werk te krijgen. Ook als jij vragen hebt, verneem ik die graag.

 

6. Vaste contactmomenten


Ik plan van te voren vaste contactmomenten in. Om vragen te kunnen stellen, voor feedback, maar eventueel ook om nieuwe werkzaamheden te bespreken. Dit kan wekelijks of maandelijks zijn, dit ligt aan het aantal uren van de opdracht en jouw wensen.    


7. Evaluatie 


Na een afgesproken periode gaan we onze samenwerking evalueren. Loopt alles goed, is het afgerond of gaan we verder? Indien we beide nog enthousiast zijn kunnen we onze samenwerking voortzetten.

SNEL & PRECIES

“Een prettige collega om mee samen te werken en die goed is in wat ze doet: social media, beoordelen vormgeving, content management, Wordpress en de diverse werkzaamheden die komen kijken bij marketing & communicatie. Ze werkt snel en precies. Je weet wat je aan haar hebt en ze gaat direct aan de slag. Ze is op de hoogte van wat werkt en wat niet en de nieuwste features heeft zij al uitgetest voordat jij ze gezien hebt. Een waardevolle toevoeging aan je bedrijf!"

Danielle Jansen

Marketing & Communicatie

Broad Horizon Cmotions

Wat vraag ik voor mijn werk



Op uurbasis € € 60,00 per uur, maar de meeste opdrachtgevers maken gebruik van een pakket.

Bekijk mijn pakketten hieronder.


Heb je behoefte aan meer of minder uren? Laat het mij weten! Dan bespreken we de mogelijkheden.


Weet je nog niet zo goed hoeveel uur je nodig hebt per week? Dan kun je ook kiezen voor een strippenkaart. Wil je hier meer informatie over? Stuur mij dan een berichtje

Starter

 

2 uur per week

  • 8 uur per maand


  • Gratis intakegesprek 


  • € 55,00 per uur


  • Prijs is exclusief btw


  • Maandelijks opzegbaar

440 /maand

Professional

 

4 uur per week

  • 16 uur per maand


  • Gratis intakegesprek 


  • € 50,00 per uur


  • Prijs is exclusief btw


  • Maandelijks opzegbaar

800/maand

Pro

 

8 uur per week

  • 32 uur per maand


  • Gratis intakegesprek


  • € 45,00 per uur


  • Prijs is exclusief btw


  • Maandelijks opzegbaar

1440 /maand